czwartek, 4 sierpnia 2016

PJerwszy PJątek z PJ #1

Hej!
    Gdyby ktoś się nie domyślał, o kogo lub co chodzi w nazwie posta to już wyjaśniam. Jestem świeżym herosem, a jako członek kolejnego fandomu muszę się tym pochwalić na blogu, więc podobnie jak jest już jeden cykl u mnie na blogu (Niedziela z Potterem), teraz powstanie drugi ;)

PJerwszy PJątek z Percym Jacksonem (PJ)



    Percy Jackson, syn Sally Jackskon i... bez spojlerów... rok w rok zmienia szkołę, gdyż z każdej zostaje prędzej czy później wywalony.
    Gdy chłopiec trafia do Obozu zaczyna rozumieć powagę swojej osoby. Najprawdopodobniej to on jest herosem z przepowiedni. Poznaje Anabeth, z którą szybko się zaprzyjaźnia, oraz Luke'a. Do Obozu należy również jego kumpel z 6. klasy - Grover, który jest satyrem.
    Pierwszy rok w Obozie chłopaka nie jest spokojny. Ktoś ukradł Piorun Piorunów Zeusowi, a chłopiec wraz z przyjaciółmi musi ruszyć na niebezpieczną przygodę, by znaleźć odpowiedź na to pytanie, która bynajmniej dla mnie była zaskakująca. Kto jest ojcem Percy'ego? Czy Percy przeżyje walkę z Aresem, podróż do Podziemia i wiele innych niebezpiecznych sytuacji? Kto jest złodziejem pioruna? Sięgnijcie po pierwszy z pięciu tomów serii "Percy Jackson i bogowie olimpijscy". Tom I to
ZŁODZIEJ PIORUNA



Moja opinia

Uważam, że "Percy..." to naprawdę dobra książka, jak i seria. Pełna zwrotów akcji, niezapomnianych wrażeń i emocji. Czyta się ją naprawdę przyjemnie. Pierwszą część tomu przeczytałem w 5 dni. Naprawdę polecam ją do przeczytania każdemu, nawet jeśli ktoś nie przepada za mitologią. Książka jest naprawdę świetna i mam dowody, że potrafi wciągnąć praktycznie każdego :P!

            
Moja ocena: ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☺

Pozdrawiam,
Wiktor ;)

Ps. Kilka dni temu zacząłem pisać na Wattpadzie. Moja praca pisana jest na podstawie właśnie "Percy'ego Jacksona...". Zapraszam każdego, kto ma wolną chwilkę na przeczytanie moich wypocin.


9 komentarzy:

  1. dobre, dobre. coś kiedyś słyszałam o tej książce, ale przyznam, że same dobre i przeciętne opinie na jej temat. heroooosi dobre ziooooooooooooomyyy ! :3 powodzenia w dalszym blogowaniu, mam nadzieje, że w następnej noce mnie bardziej zaskoczysz :) pozdroooooooooo !

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc to książka nie w moim guście ale na pewno polecę ją mojeemu chłopakowi! świetna recenzja! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo dobrego słyszałem na temat Percy'ego Jacksona! Super wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiś czas temu zwróciłam na tę książkę uwagę w księgarni. Warta polecenia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak! Zachęcam do caaaałej serii :)

      Usuń
  5. Uwielbiam Percy'ego Jacksona, zaczęłam czytać go jeszcze jako dwunastolatka, teraz mam dziewiętnaście lat i wciąż pozostaje jedną z moich najukochańszych serii! Tego się po prostu nie da opisać, kocham całym serduchem <3

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, hej nominowałam Cię do LBA, szczegóły u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam :P.

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie miałam sięgnąć po tę serię, ale jakoś nie mogę się zebrać :/ A przy okazji, bardzo ciekawa i oryginalna nazwa haha♡
    Pozdrawiam xx
    https://dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. tez mam wattpada :D
    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń