niedziela, 14 sierpnia 2016

Niedziela z Potterem (6) :)

Cześć!
    Na wstępie chciałem zapytać, co sądzicie na temat nowego wyglądu bloga? :) Dzielcie się opinią i wrażeniami w komentarzach. Mnie osobiście bardziej się podoba, niż poprzedni.
    Sprawa druga - posty. Od teraz będą one nieco krótsze, dlatego, że najzwyczajniej nie chcę was po prostu zanudzać. Wiem, że z niektórymi postami naprawdę przesadziłem. Przy notkach dotyczących książek, opisy książek będą krótsze i uboższe. Postaram się głównie skupić na odczuciach związanych z książką, a nie spojlerach.
    Sprawa trzecia - WOW - DZIĘKUJĘ ZA TYLE WYŚWIETLEŃ ♥♥
 

    Finalnie: 


    Niedziela z Potterem (6) - czyli Książę Półkrwi. Szósta część cyklu "Harry Potter" autorstwa J.K.Rowling. 
    Bardzo dużo osób mówi, że szósta część jest najlepsza. Racja, bardzo mi się podobała, ale nie jest moją ulubioną... Zdecydowanie wolę "Zakon Feniksa" (cz. V) 
    Pamiętam, że VI tom przeczytałem bardzo szybko, podobnie jak pozostałą serię. Podobała mi się ogromnie, podobnie jak pozostałe części. Dobiła mnie jedynie śmierć pewne osoby na końcu. No, nie chcę spoilerować, ale naprawdę warto przeczytać i obejrzeć, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście.



    Książka jest chyba na 3-4 miejscu pod względem grubości. 

    Uwaga! Książę Półkrwi to pierwsza część, w której w jakimś stopniu w pewnym momencie, zrobiło mi się żal Dracona Malfoy'a. 




Cytaty: 

"(…) ludzie o wiele łatwiej wybaczają innym omyłki niż to, że mieli rację." - H. Granger

"
Każdy z nas wierzy, że to co ma do powiedzenia, jest o wiele ważniejsze od tego, co mógłby powiedzieć drugi!" - A. Dumbledore

"
Wielkość wzbudza zawiść, zawiść rodzi złość, złość sprzyja kłamstwom." - T. Riddle

•••
I to by raczej było na tyle. Całuję i...

Pozdrawiam,
Wiktor ;)

4 komentarze:

  1. kocham Pottera <3 moje dziecinstwo.
    jesli chodzi o ksiazki, to mam tylko insygnia śmierci :( . reszta ksiazek była mojej siostry i od 1-6 nie mam wcale. a bardzo chetnie bym przeczytala od nowa, a nigdzie nawet w pdf nie moge znalezc.
    ja chyba nie mam swojej ulubionej czesci. wiem,ze nie przepadam za komnatą tajemnic :P .

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Harry <3
    Przeczytałem jak na razie tylko 4 części i jestem na 550 stronie "Zakonu". No po prostu kocham tą serię. Miałem ją skończyć w wakacje, ale zacząłem kompletnie inne serie. Mimo wszystko uważam, ze na jesień będzie mi się tą serię zdecydowanie lepiej czytać :) Bardzo dobra recenzja
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląd- ajajajaj :o najlepszy!

    OdpowiedzUsuń