środa, 10 sierpnia 2016

Liebster Blog Awards - LBA #1 - 11 pytań, 11 odpowiedzi, 11 nominacji. 2000 wyświetleń! ♥

Hej!
Dziś przychodzę do was z czymś zupełnie nowym. Zostałem nominowany do Liebster Blog Awards, znane również jako LBA. Dziękuję za nominację, którą dostałem od:
ZAKOCHANEJ W CZYTANIU ♥

Dla tych, co nie wiedzą. Rzecz polega na tym, że osoba, która nas nominuje, zadaje 11 pytań. Osoba nominowana odpowiada na nie i nominuje kolejne 11 osób :)

Nasze Q&A :P
1. Czy Twoim zdaniem czytanie zanika wśród młodzieży?
Wszędzie dużo się słyszy na temat zanikania czytelnictwa, zwłaszcza wśród młodych ludzi. Podobno tylko 40% regularnie czyta książki... Jest to przykre, ale pamiętajmy, że te 40% nadal czyta książki..., że ktoś ciągle to robi i wierzę w to, że nie nadejdą czasy, że człowieczeństwo będzie używało słowa "książka" tylko na historii.



2. Jak zaczęła się twoja przygoda z blogowaniem? 
Moja wspaniała przygoda z blogowaniem zaczęła się dzięki Natalce z http://siegamypoksiazke.blogspot.com/ ♥ Blog rozkręcił się także przy jej pomocy ♥ dziękuję, Natalko. 
3. Czy jesteś zadowolony z twojego bloga? 
Tak. ♥ Nie napiszę na razie więcej, nie ma mnie w domu, a będzie kiedyś o tym post. :-)
4. Masz ulubiony cytat? Jeśli tak, to dlaczego akurat ten?
Mógłbym tu napisać moje kochane "Never give up". Jednakże wybieram...
" - Przez cały ten czas?
- Zawsze." (org. "After all this time? Always.") ~"HARRY POTTER ♥"
Cytat ten jest podsumowaniem, wg mnie, całego sensu życia Severusa Snape'a ♥ Mogę się mylić, w każdym razie dla mnie jest on najlepszym z całej serii. Nie tylko dlatego, że jest najpopularniejszy. ;)
5. Potrafisz wyobrazić sobie siebie za 10 lat?
Nie. Patrząc na to, jak zmieniłem się przez ostatnie 10 lat, bałbym się spojrzeć w przyszłość, choć mam pewne plany. :)
6.Co sądzisz o zmieniającym się świecie? 
Świat się zmienia. Ja sam nie jestem tego zatrzymać czy zmienić, nawet gdyby mi się to w ogóle nie podobało. Szkoda, zmieniłbym bardzo dużo :P
7. Czy jest jakieś miejsce na świecie, do którego chciałbyś pojechać? Jest takie miejsce. Każdy ma marzenia. Francja ♥ Odwiedzić wspaniałych ludzi (hashtag Światowe Dni Młodzieży :P)... Jeśli plany się nie zmienią i damy radę, w lipcu być może tam pojedziemy. ☻
8. Wolisz kupować stacjonarnie czy przez Internet? Ogólnie to stacjonarnie. Raz zaryzykowałem internetowo i się bardzo zawiodłem. :/
Plusy kupowania książek przez Internet: folia do strzelania ♥, zazwyczaj taniej.
Minusy kupowania książek przez Internet: płatna przesyłka, brak 100% pewności, czas.
Plusy kupowania stacjonarnie książek: od razu są w ręce, można zobaczyć, dotknąć, powąchać, 100% pewność
Minusy kupowania stacjonarnie książek: brak. :P
9. Twoje hobby to: (oprócz czytania i blogowania) ♣ śpiew
♣ pisanie
♣ sport
♣ spotkania ze znajomymi
Interesuję się również Eurowizją (blog: http://esceurovision.blogspot.com/), a moim ulubionym programem w TV są Twoja Twarz Brzmi Znajomo oraz Agent
10. Gdyby była taka możliwość, cofnąłbyś czas?Z jednej strony tak, jeśli tylko byłaby możliwość posiadania wiedzy, jaką mam teraz. Nie, dlatego, że "co się stało, już się nie odstanie".
11. Góry czy morze? Jedno i drugie jest piękne na swój sposób. Jeśli odpocząć - morze. Przygody, wrażenia, podróże - góry.

Dziękuję ślicznie jeszcze raz za nominację! ♥ Blogi, które nominuję to:
1. http://stacjadiy.blogspot.com/
2. http://nikolasalachablog.blogspot.com/
3. http://siegamypoksiazke.blogspot.com/
4. http://paaullina-blog.blogspot.com/
11. http://pa2ul.blogspot.com/

Moje 11 pytań: 1. Czego najbardziej bałaś/bałeś się jako dziecko, dlaczego?
2. Czyja biografia jest według ciebie najciekawsza?
3. Gdybyś miał(a) napisać książkę, o czym by ona była?
4. Za co lubisz swojego bloga?
5. Kto cię motywuje do walki o lepsze?
6. Jakiego języka pragniesz się nauczyć?
7. Co sądzisz o drag queen (np. Conchita Wurst)
8. Co sądzisz o Eurowizji?
9. Jakiego zwierzęcia najbardziej się boisz?
10. Jaki jest twój ulubiony kawał?
11. Kogo najbardziej podziwiasz?

Jeśli ktoś z nominowanych nie chce publikować postu na swoim blogu, proszę o odpowiedzi na pytania w komentarzu.
Jeśli chodzi o suchar związany z książkami, to proszę bardzo :P
DRUGA RZECZ, O KTÓREJ CHCĘ WSPOMNIEĆ W TYM POŚCIE TO DWA TYSIĄCE WYŚWIETLEŃ NA MOIM BLOGU ♥ DZIĘKUJĘ ♥

Pozdrawiam, widzimy się na Niedzieli z Potterem <3
Wiktor


9 komentarzy:

  1. Też kocham Twoja Twarz Brzmi Znajomo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiem na te pytanka tutaj:
    1. Chyba niczego.
    2. Z racji, że należę do fandomu " JArmy ", zdecydowanie Jamesa Arthura.
    3. Oj, tego nie wiem, przynajmniej w tym momencie nie jestemw stanie tego powiedzieć.
    4. Za to, że mam dla kogo pisać I za to, że jest mój :)!
    5. Rodzina, znajomi, przyjaciele...
    6. Francuskiego i do końca Rosyjskiego ;)
    7. Nie wiem, nie wypowiem się na ten temat ani nie powiem swojego zdania.
    8. Nic.
    9. O boże, węży i pająków.
    10. Żaden :/
    11. Tajemnica, haha.
    No fajna notka, fajna :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieki za nominacje, juz sie biore do pisania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj,
    wielkie dzięki za nominację, ale odpowiem w komentarzu ( nie znalazłbym kolejnych 11 blogów :P)
    1.Szczerze, to cały świat był dla mnie przerażający, ale tak najbardziej to chyba bałam się pająków. Te małe, obrzydliwe paskudztwa... wszędzie było ich pełno.
    2.Bardzo ciekawa i intrygująca jest biografia Marii Konopnickiej- wielkiej pisarki. Czytając opis jej życia wiele się dowiedziałam.
    3.Byłby to kryminał/thriller. Zdecydowanie ! ☻
    4.Mój blog daje mi możliwość prezentowania, pokazania siebie.
    5.Moja mama. Nie ważne z jakich powodów.
    6.Bardzo ciekawi mnie język urdu :p.
    7.Conichta Wurst jest bardzo utalentowaną osobą transseksualną. Podziwiam ją, w pewnym sensie, ponieważ pomimo swojej "inności" "podbiła Europę" swoimi umiejętnościami wokalnymi. Nie boi się mówić o sobie.
    8. Eurowizja- konkurs wokalny. Świetny, piękny, ale czasami naciągany i fałszywy.
    9.Roztoczy...brrr.
    10."-Jak nazywa się żona Gagarina ?
    - Lady Gaga"
    (Ze specjalnymi pozdrowieniami dla Ciebie, Wiktorze :p)
    11.Swoją mamę. Nie ważne z jakiego powodu.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ej błagam ! usuń z tej notki mojego bloga, bo to przykre, co o mnie napisałeś :(

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za Twoje odpowiedzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chciałabym pojechać do Toronto :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo super zaczęła się twoja przygoda z blogowaniem :D Też wolimy morze ;) Świetne odpowiedzi, lubimy takie posty :3 Pozdrawiamy i ślemy buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję nominacji i świetne odpowiedzi!

    W międzyczasie zapraszam do mnie:
    http://nati-nataliii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń