wtorek, 16 sierpnia 2016

5 książek, które muszę przeczytać! ♥

Witajcie! ♥
Przychodzę dziś do was z dosyć nietypowym postem. Chcę wam powiedzieć co chcę/muszę/planuję przeczytać w najbliższym czasie. Będą to książki o różnej tematyce, inne rodzaje, po prostu będzie panowała u mnie, jak zawsze, dzikość różnorodność.

♦♦♦

1 - "Chłopak, który stracił głowę" - John Corey Whaley

"Bezapelacyjnie najlepsza historia miłosna z przeszczepem głowy w tle, jaką w życiu czytałem." - Mathew Quick

♦♦♦

2 - "Romeo i Julia" - William Shakespeare


Wakacyjna lektura szkolna, która powinna zająć nie więcej niż jeden dzień. Muszę przyznać, nigdy wcześniej nie czytałem dramatu.

♦♦♦

3 - "Czarna kawa" - Agata Christie

Tym razem przeciwnikiem Herkulesa Poirota jest złodziej, który wykradł wzór groźnego materiału wybuchowego. Jego wynalazca (...) zostaje otruty, a ujawnienie rodzinnych sekretów grozi skandalem...

♦♦♦


4 - Trylogia "Igrzyska śmierci" - Suzanne Collins

Większość osób chyba to zna. Jeśli nie książki, to filmy. Ja niestety nie i bardzo mi smutno z tego powodu... Trylogia czeka na półce już ponad pół roku!


♦♦♦

5 - "Chłopiec z latawcem" - Khaled Hosseini

O tej książce wiem tylko tyle, że podobno jest genialna.



   
To by było na tyle. Kiedyś ciąg dalszy nastąpi. Nie wiem jeszcze w jakiej kolejności będę czytał powyżej wymienione książki. Mam nadzieje, że to dobry wybór. W komentarzach piszcie, co dodatkowo polecilibyście do przeczytania, co sądzicie o tych książkach i czy w ogóle czytaliście którąś z nich.

Ps. Jak widać są 4 książki i seria (4+1=5). Będzie tak zawsze :) Dlatego też wyszło, że książek jest 7. ;)

Pozdrawiam,
Wiktor =)


6 komentarzy:

  1. "Romeo i Julia" czytałaaam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam Ci "Chłopca, który stracił głowę", no i nieśmiertelną trylogię Igrzysk Śmierci :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zły bloger, nie słucha mnie :/ No nie ważne, wobec tego powtórzę co napisałam xD
      Agata Christie <3 Poza tym cudowne są "Książka której nie ma" Santiago Pajares i "Zło" Jan Guillou. Jeśli tylko masz jak to przeczytaj, naprawdę warto!
      Cieplutko pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam "Igrzyska śmierci". Naprawdę świetna seria, lubię w niej zwłaszcza to, że tam nikt nie jest do końca dobry czy do końca zły. Szkoda tylko, że każda kolejna traci trochę z pomysłowości, polecam Ci ją gorąco!

    OdpowiedzUsuń