środa, 1 czerwca 2016

#1 - NIEKOŃCZĄCA SIĘ OPOWIEŚĆ

     Witajcie :) Dziś przyszedł czas na pierwszą recenzję. Nie będzie to ocena książki, lecz zacznę od filmu. Miłego czytania.
     Film pt. ,, Niekończąca się opowieść" bardzo mi się spodobał. Zauroczyło mnie genialne przedstawienie Fantazji.
     Pozytywne wrażenia wywarły na mnie efekty specjalne, które zostały idealnie dopasowane do poszczególnych wydarzeń.
     Muzyka w filmie również odgrywała ważną rolę. Łatwo wpadała w ucho, budowała napięcie, tworzyła klimat, a nawet stała się dopełnieniem niektórych scen.
     Jednak najlepsza, według mnie, była gra aktorów. Pomimo ich młodego wieku, stworzyli w filmie fantastyczny nastrój. Oglądając ,,Niekończącą się opowieść", zauważyłem, że jeden z bohaterów (Bastian) jest bardzo podobny do mnie (zupełnie tak jak ja, potrafi przeczytać całą książkę od razu).

    Aktualnie jestem w trakcie czytania tej książki, od początku jest ciekawa. Zapewne kiedyś pojawi się tu jej ocena. Korzystając z okazji, pragnę jeszcze napisać Wam, jaka, według mnie, jest rola książki w życiu człowieka.

    Książka w życiu człowieka zmienia naprawdę dużo. Czytelnik dzięki niej może rozwiązać swoje problemy, otworzyć się na świat, a nawet nawrócić się.
    Jest to również forma odpoczynku, relaksu. Osobiście preferuję książki, nie filmy, dlatego w wolnych chwilach, zamiast włączyć telewizor, wolę sięgnąć po kolejną lekturę.
    Pół żartem,  pół serio, książka jest niebezpieczna! Może pochłonąć czytelnika w takim stopniu, że zapomina on o rzeczywistości.

   Na zakończenie chciałem dodać, że polecam ,,Niekończącą się opowieść" każdemu, zarówno film jak i książkę.

    Dlaczego zacząłem od recenzji właśnie tego filmu? Otóż, chciałbym, aby mój blog był niekończącą się opowieścią... :)
Pozdrawiam,
Wiktor

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz