niedziela, 11 września 2016

Niedziela z Potterem (8) :)


Cześć!
    Dziś przychodzę do was z małą niespodzianką. 
    W ubiegłym roku szkolnym w mojej szkole został ogłoszony konkurs pt. "Mój ulubiony bohater literacki". Praca konkursowa mogła być opowiadaniem, esejem, charakterystyką, jak i wierszem, który napisałem jako jedyny. Bohater mógł być wymyślony przez nas, jak i "wzięty" z jakiejś książki. Wybrałem
Ronalda Weasley'a
    Mój wiersz: 
Wiktor Z.
Mój ulubiony bohater literacki

Rudy, silny, piegowaty,
Dość wysoki, niepyzaty.
Siostrę miał i pięciu braci
Choć z nich żadni literaci!
Ów bohater, zakręcony
Nie kpi sobie ze swej żony.
A że się na magii zna,
Dobre stopnie zawsze miał.
Teraz uczy swoje dzieci,
Jak magicznie wynieść śmieci.
I zdolności ma niebłahe,
Gdyż różdżki jednym wymachem
                                             Uśpić może nawet psa.
I w Quidditcha świetnie gra!
Do Hogwartu sześć lat chodził,
Chociaż czasem coś wymodził.
Ale nigdy nie był sam,
Bo z Potterem za pan brat!
Zwykle bardzo był odważny,
Choć czasami niepoważny.
Gdy zapytasz: ,,Kim jest on?”
Ja odpowiem: ,,Weasley Ron”



Pozdrawiam serdecznie i życzę spokojnej niedzieli,
Wiktor ;)

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny wiersz. Naprawdę mi się podoba! Masz potencjał i rozwijaj się w tym kierunku, a osiągniesz ogromny sukces! :D
    Aby twój blog zapadał w pamięci, pomyślałabym o zmianie szablonu. Ale to tylko moje zdanie. Przecież najważniejsza jest treść! :)
    Pozdrawiam :D
    Natalia z Książki widziane oczami Natalii

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajny wiersz ^^ co prawda nie zgadzam się z tym, że zawsze miał dobre stopnie, ale na potrzeby twórczości - spoko :') Osobiście średnio lubię Rona, praktycznie wcale :)

    http://belikovbookblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiko poeta, haha <3 wierszyk cudoooowny !!!

    OdpowiedzUsuń