niedziela, 18 września 2016

#4 - Żyje się tylko dwa razy

Cześć!
    Dziś przychodzę do was z recenzją kolejnej książki. Tym razem padło na genialną książkę autorstwa pana John'a Corey'a Whaley'a, pt. "Chłopak, który stracił głowę".




Autor: John Corey Whaley
Tytuł: Chłopak, który stracił głowę
Ilość stron: 350
Rok wydania: 2016
Wydawnictwo: 
moondrive




   Do przeczytania książki zachęciła mnie świetna recenzja tej książki z bloga mojej przyjaciółki, Natalki (link: tutaj). Nati, z tego miejsca bardzo ci dziękuję za tę opinię. Dzięki tobie mogłem sięgnąć po tak wspaniałą książkę. DZIĘKUJĘ! ♥!♥!♥



Opis książki:
    Travis ma szesnaście lat, wspaniałą dziewczynę i raka. Musi podjąć ważną decyzję. Wybór waha się między śmiercią a operacją, która jest ogromnym eksperymentem. Nie zastanawia się długo i wybiera przeszczep ciała od szyi w dół. Medycyna nie jest na tyle rozwinięta, aby zmiana odbyła się bardzo sprawnie, dlatego chłopak musi pożegnać się z bliskimi, bo nie wie, kiedy ich znowu zobaczy i czy do tego spotkania dojdzie. Chłopak zasypia.
    Pięć lat później budzi się z nowym ciałem i nadzieją, że świat jest taki, jaki był przed jego hibernacją. Niestety, nic nie poszło po jego myśli. Trudno się dziwić, że się buntuje, skoro jego dziewczyna ma...





    No, bez spoilerów. ;) Resztę doczytacie sami, ale obiecuję, że będzie to jedna z waszych ulubionych książek, jeśli lubicie literaturę młodzieżową. Jest to gorzko-słodka historia o miłości, rodzinie, prawdziwej przyjaźni. Wydawałoby się po tytule, że to kolejna książka opowiadająca o nastolatku zabójczo zakochanym w dziewczynie. Po części można się z tym zgodzić, jest to potrzebne do zrozumienia fabuły. Nie wiem jak inaczej opisać tę książkę, jest ona po prostu fenomenalna! Pisana wprost, luźnym (w miarę!) językiem, łatwo da się ją zrozumieć i jest ona idealna dla każdego! Naprawdę gorąco polecam!





                                                                                  Czyż ta okładka nie jest piękna? ♥

Moja ocena: ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☺ (9/10)

Pozdrawiam,
Wiktor ;)

5 komentarzy:

  1. Zachęciłeś do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna recenzja, bardzo dobry opis książki, na pewno wezmę ją pod uwagę jak będę teraz w księgarni :)
    http://www.viofashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. z checią przeczytam, sposób w jaki ją przedstawiłeś, bardzo mi się podoba. Na pewno jeszcze wpadne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Chłopak, który stracił głowę" naprawdę mocno mi się spodobał podczas lektury. Dobra młodzieżówka z ciekawym konceptem (Przeszczep całego ciała brzmi niezwykle innowacyjnie, nieprawdaż?). Gdzieś tam w odmętach mojego bloga można trafić na recenzję. ;)
    Pozdrawiam!
    Ola z bloga Zaczytana Iadala

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o niej, ale wydaje się być ciekawa :) Zaobserwowałam :)
    http://justynaksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń